torsdag 28 juli 2011

A - Tjena!

Ina sprang nyss iväg mot duschen och ropade att jag fick skriva något om jag ville, så jag kunde inte låta bli att skriva lite..

Jag tar chansen att skriva hur bra hon är den där Ina. :)
Vi har känt varandra i lite mer än ett halv år, jag och Ina, och det halv året har det hela tiden känts som att vi har känt varandra hela livet ungefär. Vi måste ha känt varandra i ett tidigare liv eller något, inte vet jag, men något är det i alla fall.
Det började med att hon hjälpte till att rida våran ponny, Keaver, och hon hängde i stallet nästan varje dag. Hon och jag hängde mer och mer med varandra och nu bor hon nästan här. Hon har blivit som en lilla syster! :) Också en av mina bästa vänner. Ungen är otrolig. Hon går mig på nerverna ibland (men vem gör inte det då??), men för det mesta får hon mig på bättre humör! Och fy farao hur kul vi har.. Hon är liiiite efter flötet bara, men det är väl vi alla mer eller mindre? Hon betyder i alla fall väldigt mycket för mig.

Oavsett hur bra hon är, vilket är bäst näst efter mig, så älskar jag den lilla lusen!



Denna jag som nämns är då ingen mindre än Asta Finell :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här