måndag 11 juli 2011

I- Okay guys I love you guys okay?! :D

Vi får mer besökare för varje dag och det är så himla roligt! Ni är grymma! 
Det enda jag skulle vilja är att ni kommenterar och säger vad ni tycker om bloggen, vad vi kan förbättra o.s.v... Jag känner att jag behöver lite insperation från er för att kunna skriva och förhoppningsvis kunna insperera er! :D
...Okej, jag hoppas att ni mår superbra och ni får ha det så bra. Jag lever iallafall fortfarande på lördagens glädje och den fylldes på idag när jag såg Keaver, och i morgon fylls den på ännu mera när jag får träffa Bus igen i stoora beteshagen.

(Sen så har man ju skrivit lite med John på Twitter. Också en liten batteriladdare för mig! :) )

Hoppas att ni förstod lite av detta inlägg iallafall. Jag är supergalet galen just nu och jag diggar er alla läsare och skulle kunna uppgradera mig lite om ni kommenterar så skrivbordet ryker!! :D

En bild på mig och Albin Bond, en ridskoleponny som jag tävlade första gången på. Detta var min första eller andra tävling, en 60 eller 70. Minns hur nervös jag var! ;)

Fint jag matchade allting O:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här