måndag 25 juli 2011

I- Fick en till pålle.

Ridit tre hästar idag, Carros Kita och Hitten och Olivias Rambo.

Red först Hitten. Red på banan i ca 20-25 min. Första gången jag satt på honom, det var några månader sen, så var han som en studsboll. Han var överallt hela tiden. Studsade och höll på. Men nu, en helt annan häst!
Han har mycket mer koll på sina ben. Han studsar inte men han var rätt pigg.




Sen red jag ut på Kita i ca 35-40 min. Hon har ju blivit så himla fin!!! Helt ärligt, hon har blivit såå underbar.
Hon var jättefin fast jag inte ens ansträngde mig att jobba henne, alltså hon är så jävla fin! Jag skulle inte tacka nej om Carro bad mig att ta henne. Super travare!







Sist red jag ut en liten sväng på Rambo, typ 15-20 min barbacka. Och som han var för bara ett halvår- år sedan, jag förstår inte hur han kan ha blivit så lugn och snäll. Olivia, din ponny är så himla söt! Han är jättefin nu, hur söt och snäll som helst, i början kunde man nästan inte ens hoppa upp på honom, jag kommer ihåg hur tokig han var. Men nu, hur snäll som helst!!



1 kommentar:

Komentera här