måndag 4 juli 2011

H- usch på mig!

Har inte bloggat mycket som dock inte är bra. Men jag har en anledning faktiskt jag har sovit hos Olivia dom senaste dagarna och vart i stallet har inte haft möjlighet till dator. Men nu ska jag sätta i gång såklart men jag ska börja med att berätta lite grann om dom dagar jag har haft Noah lite vad vi gjort osv.

Fredag: Red lätt dressyr på banan det var så fuktigt så det var rätt svårt att jobba honom för han hade inge ork.
red 40minuter med rätt mycket galopp.

Söndag: Hoppade honom hoppade 95cm som högst han var super glad och pigg han var på hugget hela tiden jobbade lite på att räkna galopp språng och att kom rakt på hindret och att hålla i mot han fast ändå ha fart.
Red 60minuter ( 1 timme ) och han var rätt trött efteråt!

här kommer bild på hur jag hoppade.



hoppas ni fattar. ;)

/HAnnah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här