onsdag 20 juli 2011

I- Shopping!

I går så handlade jag en tröja, och ett par ridbyxor. Kan lova att mitt hästrum skrek efter nya byxor! Nu ska ni få gissa färg, både byxorna och tröjan är samma färg, fösta rätta gissningen får länkning. :)
Ledtråd: Nej du! ;)
Bild kommer i morgon!

Jag har Stickan i morgon, fick reda på idag att flyg-djuren har ätit på honom så han har sår vid sadegjords läget. Så jag longerar eller promenerar i morgon, och samma på torsdag. Lilla Stickis!
Grönt kort-kurs och så blir det väl lite pusskalas med Keaver för jag ska på massage. Sen så om det är fint väder så ska jag och Josefine gå till beteshagen och pussa på guld Bus. Fullt upp i morgon helt enkelt.

Ha det så bra, ska försöka sova lite nu så jag orkar med morgondagen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här