söndag 31 juli 2011

H- imorgon.

Imorgon ställer man klockan på halv 9 sedan cyklar man till stallet runt 9 och möter Ina min lilla fina, Sen så är vi där myser med pollarna ett tag sen så klockan halv 11 cyklar jag till Wallströms möter Frida Johansson  (Julias vän) och går med henne och hennes häst till ÄRK för hennes häst är lite speciell hon vill inte gå själv till ÄRK säkerhets skull.
Men sen när vi är framme är klockan ungefär 11, sen knäpper jag lite kort med Julia och Frida sen går jag in och fixar Fonzie och sedan rider jag och Ina ut och bara skrittar i ca 60minuter.
Sen kommer vi tillbaks går ner till ängen tar några fina kort på oss och sedan går ner och badar lite med hästarna. Sen så går vi upp till stallet och schamponerar hästarna så dom blir fina och rena vill ju inte ha smutsiga hästar.. Sen så ställer vi in dom och sen ska jag nog hem äta och chilla lite sen ska jag dit igen klockan 6 för då är det grönt kort kurs -.- men måste man så måste man..

Så är dagen imorgon kommer hända en massa!

/Hannah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här