fredag 29 juli 2011

H- Dan.

Idag åkte vi till stallet klockan 9 på morgonen ojoj vad jobbigt Julia red honom det gick bra. Men sen så fixade vi nya skåpet vart bra tycker jag faktiskt och sen åkte vi hem och jag softade ungefär 1 timme. Sen så frågade Isabelle om jag vela ha Klara självklart vela jag ha det, så åkte och hämtade min hjälm och väst på ÄRK och sedan till KLARA. Och mockade gjorde mat och tog fram sakerna sen hämtade jag henne i hagen jag har saknat henne grymt mycket!
Men nu ska jag väl rida henne ibland tror jag men jag red inte så hårt hon verkade trött så trava och skritta och körde lite galopp sjukt kul att rida henne i alla fall mysig ponny man kan göra vad som helst med henne kändes bra i alla fall. Lite bilder kommer nedan för.....









Finaste Klara.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här