söndag 17 juli 2011

I- Hemma igen!

Mamma chock-väckte mig i går morse och så åkte vi till Sundsvall - Nääset men kom vilse på vägen och missade alla ÄRK- ryttare förrutom Kin. Men idag såg vi alla lag, ÄRK, TiRK, SÅ var det två till vilka jag inte kommer ihåg. ÄRK och TiRK gick vidare till Elit! Såå bra! :D
Umgicks med trevligt folk i går kväll tills jag och Moa gick och lag oss i lastbilen och sov! :)

Jag har inte så mycket planering förrutom att på Måndag Keaver Tisdag Keaver Onsdag ska jag på massage och ha Keaver och Stickan. Torsdag ska jag ha Stickan och jobba. Fredag jobba. Hoppar Stickan på onsdag eller torsdag. :) 
Bus är på bete och Roffe har ju åkt så har för tillfället bara Stickis och Keav! :) <3 Saknar Busen nu!


1 kommentar:

  1. frågestund på bloggen ställ en fråga sötisar! :)


    www.ponnygirlsen.blogg.se

    -kram Josefine&Jacqueline

    SvaraRadera

Komentera här