söndag 24 juli 2011

I- Mina svar på frågestunden!

josefine

(båda)vilken var den första hästen ni red? 
Den första häst jag red på riktigt var nog Carro´s Pony om jag inte minns fel.
(båda) tycker ni det spelar nån roll om man har märkes saker?
Nej, man blir inte bättre ryttare med dyra kläder. Men hittar man en fin tröja som man vill ha, så är det klart man kan köpa den vare sig det är märken eller inte på den.
(båda) vilka är era mål med era hästar? Bus räknas som Inas.
Bus och jag ska väl ut och tävla och utvecklas så mycket vi kan.
Stickan ska bli mindre stressad och tryggare.
Keaver vill jag bara ska bli frisk.
Sen så vill jag ha ett super år och utveckla mig själv och hästarna så mycket som möjligt, träna mycket mycket!
(Ina) kommer du börja tävla Stickan lokalt sen?
Jag har ingen aning, Ida tävlar ju honom men jag hoppas att jag eventuellt kommer hoppa någon klass.
(båda) tycker ni grönt kort kursen är rolig?
Nja, sådär.

Anna sa...

Glass eller godis ?
Beror helt på.
Hur ser din dröm häst ut ?
Fux med vita tecken.
ponny / häst ?
Beror helt på vad det är för typ av häst/ponny och vad för temperament den har.
Inne eller ute ?
Beror på väder.
Emilia 
hej!

hur många hästar har du haft? 
Ingen egen än så länge men har haft ett par sköt/medryttar hästar. Pricken, Grace, Kiara (Gangster & Renown), Bus, Keaver och Stickan.
hur länge har du ridit? 
Jag har ridit sen slutet av 2008.
vilken är din idol? 
Oj,  jag vet inte, men jag tycker att Alva Aulin är superduktig!
amanda sa...
Heijsan!

vilken är din favoritårstid?
Sommar/vår/höst.
hur många länder har du vart i?
Sverige, Norge, Finland och Thailand.
vilken typ av killar gillar du?
Långa snälla och gärna fina. ;)
hur lång är du?
1.56 ;) 
Elin sa...
Tjaba!

Har ni Twitter?
Twitter@InaBergstrom
HELL YEAA! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här