torsdag 21 november 2013

StorbloggarN

Hallåhalllåååååå

Äntligen ett nytt inlägg på den fabulösa bloggen!!! 

Det har inte blivit bloggande för att jag första kvällen somnade, i förrgår så glömde jag datorn i skolan och igår så var vi sent och handlade, jag skulle äta, duscha och sånt så jag somnade gaanska så fort när jag fick tillfälle kan vi ju säga!

DD har (utav kylan skulle jag tro) varit piggilinis! Idag fick jag- på premiärhoppträningen känna lite på underlaget när jag tappade balansen över en bom (DA FAACK?!) in i en liten liten serie, och blir lite rädd för det så han hoppar lite för stort för att jag ska kunna hålla mig kvar. Han är allmänt busig och pigg  nu och skulle inte tro att det blir bättre imorgon för att idag tog jag mig i kragen och klippte honom(!!!!!!!!) Gratulerar Ina... 

Telefonen dog - efter att Hilda hade fått min lilla åktur inspelad, hahahaha så den kommer upp nu snart, så ni får inga bilder på min nyklippta lilla älg som förövrigt skulle behöva en dusch. 


JA MEN TJENAAAAA!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här