lördag 9 november 2013

En vecka som Höglanda-bo

Idag har jag bott på Höglanda i en hel vecka, en hel vecka och jag har inte hemlängtan än. Det tycker i all fall jag är bra jobbat, haha! Nej, men idag har jag sovit, varit trött, haft ont i huvudet och så har det regnat konstant hela jävla dagen, fööörutom de ca 20-25 minuter som DD och jag skulle rida, hallelujah!

Körde igenom DD alla gångarter på banan ute som var pissblöt men jag kände att rida utomhus idag. Imorgon hoppas jag på att kanske kunna rida på den stora travbanan som våra grannar- Åby trav har. Tänk va härligt att ha platt underlag att bara kunna glida runt på! Inte illa pinkat.

Har inte så mycket mer att säga än att det blev en Billys till middag och att godispåsen med nästan 700g godis är borta- efter tre dagars kämpande är det nu slut.

Varit ut och fixat i ordning den där satans strålrötan för natten samt haft mysstund i över en halvtimma, underbara lilla häst! Vid det här laget borde han stå och äta sitt kvällshö och gosa till sig.

Höööörs
Grabben ville inte vara ute i snuskvädret 


Härliga regn... 

Billys Original med den obligatoriska Rhode Island dressingen fick stå för bukfyllnaden
denna afton. 


Kvällshäng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här