måndag 4 november 2013

Avklarat min första hela dag här på SRG. Vi anlände till Göteborg jag och familjen i lördags och övernattade där hos våra underbara släktingar tills igår då vi flyttade in mig här. På kvällen vid 11-tiden kom tre stycken, väldigt trevliga tjejer och hälsade mig välkommen och satt och pratade ett tag. (Vill tillägga att jag halvsov och var nerbäddad i sängen i pyjamas när de stormade in)

Idag har jag haft stalltjänst som det kallas, hade tre pass varav ett är på morgonen, ett på lunch och ett på eftermiddagen, hästar ska in och ut, det ska fodras, sopas, mockas och sånt. Sen så har jag fått lite uppgifter att göra och har faktiskt även hunnit gjort några.

Har även lagat min första middag helt själv idag!! Torr fläskfilé och halvkokt ris stod på menyn, utan sås då jag ej tänkte på att handla det igår. Torrt och fint, men mätt blev jag! Hahah

Har fått besked om att min Diamant står på transporten nu och anländer imorgon eftermiddag!!! Exiiiited

Vlam och DD i somras
2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här