tisdag 12 november 2013

Regnet det bara öser ner

Regn, regn och mer regn.... Sinnessjukt hur mycket himlen ska pissa på mig! 

Stalltjänst på morgonen och sedan fick jag och Elin ett härligt uppdrag- att kolla vattentrycket på varenda vattenkopp (60 boxar amigo) mer än 2 timmar tog det att bli klar. Efter det skrittade jag skolhästen Rythm i en halvtimme, snälla Elin gick med DD drygt 10 min i ridhuset. Sen var det dags för lunschstalltjänsten, efter jag ätit frukost mockade och fixade jag åt herr Diamant som vid fem-tiden fick en promenad ute cirkus 25 minuter. Han är så gó den där skrutten, pussen till honom! 

Skulle faktiskt vilja hoppa lite på DD imorgon, kanske, vi får se! 

Hasta la vista du lilla söta! 
Dinner for tonight. Vart faktiskt jävla stolt! Smakade lite lika mammas- UTAN kryddor!!<3 -="" den="" du="" mamma="" nbsp="" td="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här