torsdag 7 november 2013

Dag fyra, jag är en partymyra

Men hallåådääär!

Stalltjänsterna rullar vidare, jag är snart klar med den sista uppgiften jag fått hittills, snart är det helg = inte ställa klockan.. Det är bra helt enkelt!

Red DeeDee en stund, han kändes lite mör, tror transportresan fortfarande sitter i lite. Imorgon ska han joggas typ 10 min tänkte jag och på lördag ska jag skritta ut på hårdare underlag om inte regnet pissar ner då också.

Sandra och jag åkte moppe till Maxi, tog typ en kvart enkel väg kändes det som, pissregn som slog över till hagel på våran lilla tur, inte jättekul. Nu ligger jag nerbäddad efter en varm dusch och en middag bestående av skinka och färdig potatissallad- mycket enklare blir det inte!

Ni får tjinga till om ni vill att jag ska berätta någonting speciellt :)

Som jag saknar min guldponny! Finaste Busen i världen!!!

1 Juni 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här