tisdag 5 november 2013

Day 2

Tjenixen!

Idag har jag haft stalltjänsterna (som jag kommer att ha denna och nästa vecka då jag har det som praktik för att komma in i rutinerna) Har även pluggat och gjort läxor för en gångs skull. Fast här är jag ju "hemma" när jag är i skolan och i stallet vilket känns helkonstigt. Tänk er att ha mindre än en minuts gångväg mellan skola, hem och stallet.

Min käraste lilla DD kom med lastbilen idag vid fem-tiden.. Kände mig som ett barn på julafton som man så klyschigt kan säga när lastbilen svängde in på gården. Promenad och pusskalas stod på agendan innan jag skulle in och laga en finmiddag till mig själv. Jag är ju inte duktig på att laga rätt mängd mat... Än. Hade mat för hela huset tror jag! (För er som undrar så kokade jag makaroner och stekte köttfärs, på med Felix ketchup! Hahaha)

Ja, här kommer HD-bilder till er från mig och DD...




Det här med att min häst har ett huvud som är typ lika stort som min överkropp, haha

1 kommentar:

  1. Underbart att få läsa om erat nya liv :) Underbart ang maten. Jag kommer med glädje följa din blogg nu!!!
    Ha nu underbart bästa underbaraste Ina <3 Kraaaaamar Sara

    SvaraRadera

Komentera här