tisdag 12 november 2013

Moppejävel!

God kväll mina damer och herrar(?) 

Nyss kommit hem från en händelserik kväll då jag och Sandra skulle åka och handla lite mat men mopeden. Vi handlade så glatt och när vi kom ut så startade inte moppen!? Ska tillägga att klockan här var iallafall 22.20. Vi kämpade och kämpade i typ minst 20 minuter att kicka igång den men det slutade med att vi fick ringa ut backup, Lisa och Elsa som kom och hjälpte oss att få igång moppen och kunna åka hem. Nu halv 1 har jag tagit mig en snabbdusch och gjort mig redo för att sova! 

Vaknade till den tjockaste dimman jag sett tror jag, och galet ihärdig var den också kan jag lova! Hela förmiddagen hängde den i... 

PSSSST.... Till middag blev det hamburgare + 1 dubbelmacka (tror de två mackorna som blev tillägg i mitt middagsintag var gamla.. Lever än så länge iallafall!)


Flera timmar senare...


DD var lite dryg att rida på idag, träningsvärk skulle jag gissa på. Imorgon ska han få skritta och ta det lugnt bara. Han fick även en promenad på 10-15 min på kvällskvisten och den dagliga stretchingen och hovvården. Det är väl allt jag har att säga för idag, imorgon kämpar vi vidare med stalltjänsterna och chillar mellan passen antar jag om det inte tänker hända något spännande blir det väl att glo på film eller någonting sådant. 

Pussen, så hörs vi!
Saknar er där hemma, men jag har det så himla bra här nere, DD verkar trivas (men han har ännu inte blivit rakad ifall att han skulle åka på en förkylning- vilket inte verkar vilja hända (peppar peppar kanske jag borde säga?) Men jag har inte bråttom jag eller! 





Strandsatta mitt i centrum

Vägrade ta av mig hjälmen, även fast än jag såg ut som en hamster. SKITKALLT crazy people! 


1 kommentar:

  1. Saknar dig också Ina.Men du verkar ha kommit in dig mycket bra där nere.Är ju toppen det :) Ge DD en kram också!!!!! Puss och kraaam!!!

    SvaraRadera

Komentera här