fredag 29 november 2013

Rest tillsammans med Post-it

Igår hopptränade DD och jag lite lätt för att jag ville få honom lite avspänd på hinder efter KRK. Var väldigt bra övningar bla, korta/ långa travbommar vilket var supernyttigt för honom då han måste träna på att vänta kvar. Sen var det en serie med trav in på räcke och sex galoppsprång över bommar till en oxer som var 1m på slutet kanske. Jätteskönt att han får slappna av och bara ha det lätt för sig.

Idag var det ridpass, tränade framdelsvändningar och mycket övergångar och tempoväxlingar vilket också är toppenbra för kusen! :)

Sen började resan hemåt med sex timmar tåg, paniken slog mig redan innan när jag stod i duschen och insåg att min telefon spårade ur och slutade fungera vilket resulterade med att jag inte kunde låsa upp telefonen- SOM MINA TÅGBILJETTER FANNS PÅ. I panik fick jag tag på mamma som gav mig bokningsnumret så jag har åkt igenom landet tillsammans med en Post-It lapp.. Hahahah. Bästa storebror fixade min telefon och den är även uppdaterad, wohoo

I helgen ska sötaste Sandra ha DD och skritta honom och på måndag ska jag ta en lång skrittur barbacka tänkte jag om det inte skulle vara världens hemskaste väder! :)


Nu är jag iallafall på hemmaplan, imorgon väntas Globen Horseshow WOHOO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här