onsdag 27 november 2013

Köttarååå

DD och jag tog en spontanare och red ner till KRK (Kungsbacka Ridklubb) och hoppade pay n' jump 90cm. -Så himla duktig är han! Han kommer till ett helt nytt ställe, i ridhuset var det massor av hästar och han spände inte till en sekund där inne, underbara lilla söta häst...

Väl inne på banan vart han väldigt spänd och ville inte gå framåt ordentligt, men det släppte lite efter en stund. Pilotens insats var inte väldigt graciös men det var verkligen inte enkelt att rida dinosaurien idag på banan hela vägen, men jag är ändå väldigt nöjd över oss båda!

Känner att vi börjar hitta varandra mer och mer och jag klarar av att rida honom mycket bättre, det är så sjukt roligt att varje dag träffa den här hästen, världens snällaste Diamant <3 nbsp="" p="">

Som sagt är det långt från perfektion, men han är perfektion för mig min lus




VÄRDELÖS FILM! MEN HAR INGEN WiFi SOM FUNGERAR SÅ KAN INTE LADDA UPP I HD
- Ordnar det en annan dag 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här