måndag 18 november 2013

Inte hänt så mycket, sovit,
DD har haft skritt-helg och idag fick han tänderna kollade utav veterinären då han fick lugnande så det blir prommis idag också. Han hade hakar som blir bortslipade i veckan då han bara hade en rasp med sig och man skulle behöva någon slip/borr av något slag för att få bort dem ordentligt, så han skulle ringa någon annan och sedan ringa upp mig. Väldigt rörigt och jag känner att jag vill ha det klart så fort som möjligt nu. Haha, det är som det är.

För övrigt så har vi studiedag idag så imorgon börjar skolan på riktigt, stalltjänst, engelska, biologi och dressyr står på schemat så då får DD och jag skämma ut oss, eller jag skämma ut oss eftersom att jag inte kan sitta ner i traven på honom.. HAHAH

Annars så har jag sovit, ätit och mockat idag, ska ut och gå med grabben om någon timme tänkte jag.

Börjar sakna alla hemma. Saknar min fluffiga lilla Pajero, madre, padre och bradre... Mindre än två veckor kvar tills jag åker hem så jag har klarat av mer än halva tiden sen vi sågs sist.
Jag hanterar inte längtan bra, haha 

Är 3½ vecka kvar tills jag får jullov, blir här några dagar in på lovet och sen åker jag hem i cirkus 10 dagar eller så, sen åker jag och iallafall mamma ner ett tag, beroende på hur det ser ut på jobbfronten för grabbarna grus (pappa och Isac) så åker väl kanske dom också med ner. Sen börjar skolan den 8e januari eller nåt.

Drygt en timmes skrittur i lördags med Sanna och Hanna 


Grabben blev friserad igår, nu återstår det bara att han ska klippas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här