lördag 6 augusti 2011

I- When the smile comes it will be the last.

Random rubrik som mina småpojkar John och Edward sjöng för mig nyss... 
Är hos Asta nu. Idag har jag vart på Älvkarleby marknad med ponnyerna Tjorven & Albin, Hannah, Nina och Jossan och haft ponnyridning. Gick jätte bra! Hästarna skötte sig super fint! I morgon blir det samma, ponny ridning, sen på em. vet jag inte riktigt vad som händer än. I veckan är det ridläger och jag längtar super mycket!

Sen fick jag en kommentar av Jossan, att jag ska titta upp mer när jag rider (från videon).
Jag håller på att övar på det, börjar få mer känsla över vart jag har honom nu också, jätte skönt!! Men visst har jag massor kvar att trimma på! Jag lär mig nya saker hela tiden och det är det jag strävar efter! :)
Puss på er! Ni är superduktiga som kommenterar och tycker till!

Ny blogg design, header och grejer är på väg! Kram på er!! // Ina


Manja och Keaver <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här