lördag 6 augusti 2011

I- Svar På Tal!

Elina Mallberg sa...
Hejsan.
såg att någon av er hade kollat in våran blogg så tänkte kolla in eran eftersom ni lämnade en kommentar på våran så gör jag det här också tänkte komma med ett förslag..
Mitt förslag är såhär att blogspot.com är inte lika bra som blogg.se är. Visst tycker alla olika men jag tycker att blogg.se är lättare att förstå för läsare och tänkte om ni vill och har lust kan ni ju byta ditt för blir enklare att hitta saker tex. inlägg och det är enklare att hitta eran sida varje gång jag skriver eran hemsidas adress skriver jag "www.kabayos.blogg.se" för är så van med det för det är enklare att skriva men det var självklart bara ett förslag ni behöver inte ta åt er. Men ha det bra ! :)

Tack för mig ;)

Svar: Hej Elina, tack så mycket för tipset! Precis som du säger  så är blogg.se egentligen bättre.. Men grejen är att jag har så svårt för blogg.se då jag har lite svårt för blogg.se att förstå. Men som sagt, tack så mycket för att du tyckte till och kanske någon gång senare så kanske vi flyttar över till blogg.se!!
// Ina :D

1 kommentar:

  1. Snälla byt ut headern och designen uttråkande

    SvaraRadera

Komentera här