måndag 8 augusti 2011

I- Svarta tankar...

Idag på lägret hade vi först sitsträning. Vi vart longerade i dressyrsadel och tränade.
Andra passet hade vi markarbete med bommar. Vi skulle rida två små volter på stora mitt-volten. När vi kom andra gången på andra lilla volten så gick vi omkull!! Jag hade honom för lång i galoppen så sladdade vi och hamade på sidan, det vart ett sår i var så vi hade tur i oturen. Sen gick det bra... Min lilla fina ponny, förlåt! <3


När jag skulle spola av honom, så stod jag och väntade på att spol-spiltan skulle bli ledig så fick jag ett samtal av mamma. Att Keaver skulle bli avlivad om en halvtimme, att han var påväg... Jag fick panik. Allt vart svart... Tårarna började rinna och jag gav Bus till en tjej som också var på läger som kom från en annan klubb. Den person jag först ville träffa var Asta... Världens bästa Asta.

Sov gott min vän så ses vi snart igen <3
Bild sen i vintras<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här