söndag 14 augusti 2011

I- Trööööött

Jag vaknade klockan  sex i morse, jag var pigg så trodde klockan var mycket mer, men nej nej!! Så kunde jag nästan inte somna om så startade datorn, kollade på nån film och somnade i en och en halv timme typ och sen så vaknade jag... Sånt är livet! ;) Jag har hunnit köra lite bil, vart på sjön, hjälpt till att ta upp en båt som hade sjunkit i hamnen och sett en grön- lila larv som hade en jätte- tagg på sig, en snok och en jätte-spindel.

i kväll är det bland det sista mötet på Gröntkort kursen, ska lasta en häst bara, klockan halv åtta... Haha, jag känner att detta blev en flams-skriven text men jag ville uppdatera er lite! Kram på er alla ska uppdatera er lite senare också.. :)

Finaste Caroline och Kita! <3 


Jag saknar min Keaver, igår gav jag honom nästan en morot tills jag insåg att boxen är tom.
Asta´s dator med massa bilder på Keaver på har troligen kraschat! :'/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här