söndag 14 augusti 2011

H- Av ramling hit och dit.

Idag skulle jag hoppa Noah skulle hoppa muren och ett rätt upp stående hoppade ca 90-95cm som högst duktig häst.. Men sen när jag skulle komma på muren i andra varvet så tyckte han det var så kul och då kom vi in lite knäppt och då så hoppade han ungefär jämfota och då hoppade han rätt högt över jag kom fel i sadeln tappade stig byglarna sen drog han ner huvudet och jag försökte hänga mig kvar på halsen men då fick han panik då flög jag åt helvete och då gjorde jag kullebytta och sen så fick jag jätte ont i höften så jag tappade andan också och och tårarna kom och jag tänkte att jag var tvungen att hoppa upp igen så Julia kastade upp mig igen Julia sa: Du behöver inte hoppa muren igen om du inte vill?..
Jag sa: Jo jag ska fan hoppa!
så det bara att komma igen då gick det bra sen kom jag på 90hindret och då vart det nästan samma sak fast hängde mig fast med ben och armar runt halsen så då sprang han till staketet och då stack han ner huvudet då tog jag tag i staketet och då hoppade jag av själv :-)  Men det gick bra ändå sen har lite ont i höftern nu. Jossan fick ett par bra kort ni får se dom senare :-D

/Hannah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här