fredag 19 augusti 2011

H- Trimmade lite.

Igår red jag Noah trimmade bara lite lätt kände igenom gång arterna han var rätt så pigg (y) hoppas hann är pigg idag när jag ska hoppa honom för vill att han ska hoppa som en stjärna ni kommer nog få ett inlägg ikväll när jag kommer hem, I onsdags så gick Julia på lektion för "ödlan" och det gick super!
Han var duktig och arbetade på bra faktiskt. Längtar tills ikväll var ett tag sen vi hopp tränade faktiskt.

Ha det bra! :)

Svar på en kommentar:
nu var det jävla dåligt med bloggning
Av syrran på H- hoppas kan man ju? på 2011-08-18

Svar: Ja jag vet jag och Ina får sköta oss !

Svar på andra kommentaren:
snälla byt till blogg.se för att jag hatar denna sida.
Av Lollo på H- hoppas kan man ju? på 2011-08-18

Svar: Alla tycker olika visst är blogg.se bra också men vi kanske byter om nån månad eller något inte aktuellt nu. Tack för din kommentar!

/Hanniiii







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här