fredag 12 augusti 2011

H- Dagens pass på min underbara!

Idag så red jag på lilla banan först började jag att trava lite bommar så han började lyfta på fötterna sen så galopperade  jag bommar han hade rätt svårt med det men det var bara träna på till slut gick det rätt bra!
Sedan så la vi det som en pyramid (två bommar under sen en över) och sen så gick han bara över dom så la upp socker bitar istället och då gick det bra han hoppade fint och fick lite hjälp av Johanna Johansson en riktigt duktig ryttare som är min systers bästavän tror jag och hon är jätte snäll och duktig så hon hjälpte mig och hon sa att jag hade bra sits när jag hoppade "GLAD" och så gjorde jag som en åttvolt över hindret och för att han skulle byta galopp, duktig var han och gjorde det sen skrittade jag runt hagarna min prins var så gosig och glad idag älskar honom mer än något annat!<3

en "gammal" bild på mitt <3

/Hannah




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här