måndag 1 augusti 2011

H- En himla massa grejer på ÄRK.

Idag har det hänt en massa saker i stallet! Vi tar allt från början... Först åkte jag dit mötte Ina och efter det så åkte jag till Wallströms mötte Frida gick med henne och Emigrant (hennes ponny) till ÄRK gick vi och sen så knäppte jag lite kort på dom två och Julia och Noah. Sen efter ett tag frågade Frida om jag vela rida Emigrant, självklart sa jag jag och hoppade upp på häst ryggen red i kanske en kvart-tio minuter. Tyckte det var kul att testa någon annan så det var verkligen kul, sen så gick jag och Ina in hämtade Stickan, Bus och Fonzie och då gick vi ut tog grupp foto med alla pollarna. :) Sen efter det hoppade jag och Ina upp på Bus och Fonzie och red ner till ängen och red där lite, efter de gick vi ner till vattnet gick till knäna med dom och sen klättrade vi lite grann. Sen fixade vi lite i stallet och sen åkte vi hem nu sitter vi här och luffar i varsin One Piece, men snart ska vi tillbaks till stallet på grönt kort kurs... Kommer bild på Emigrant sen om ni undrar hur han ser ut. :) SES! /Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här