söndag 28 augusti 2011

H- Gårdagens rundor.

Här kommer gårdagens rundor:

Noah 70cm: Ja han var super duktig iallafall det ska ni veta, Han gav allt på alla hinder och jag var så jävla glad över honom för det var svåra vändor för honom mycket oxrar som är ett litet problem för han och sen var det dåligt underlag. Men han klarade det utan problem han försökte inte ens stanna rörde inte en enda bom som jag kände iallafall och sen så efter sista hindret började han kasta med huvudet och hoppa lite hit och dit pga GLÄDJE älskar min heeeeest så duktig.
Resultat: Felfri med snabb fart.

Fonzie 70cm: Han var också super duper duktig han gav allt försökte inte stanna nån gång vi hade bra flyt och vi kämpade tillsammans, Han vart sjukt stark iallafall den saken är klar men vi klarade det tillsammans !
Duktig ponny!!<3
Resultat: Felfri Bra fart.

Fonzie 80cm: Det gick bra för att jag har ju inte tävlat på han så super mycket så han var jätte duktig där med fast tyvärr vart det lite snäv sväng och ville inte öka för det var så jävla lerigt precis där och då kom vi lite segt så han rev tyvärr men det var mitt fel faktiskt. Nöjd endå är glad att han inte stannade eller larvade sig han kan få för sig att göra det faktiskt. Duktig där med!!
Resultat: 4-fel kunde gått snabbare.

Är faktiskt jätte glad endå super hästar! :)
Underbara.<3
fick bara en bild på mig och fonzie som var sådär inte så jätte bra tyvärr. 


/Hannah

1 kommentar:

  1. Har skrivit det förr, men skriver det igen, jag har bilder på dig och fonzie som min mamma knäppte, hannah från den 27 augusti, bara att maila mig så skickar jag dom :)
    Darkskylady_@live.se

    SvaraRadera

Komentera här