söndag 10 april 2011

Tänkte skriva lite jag.

Jag vaknade idag av att en fin vän stod i min hall. Efter det åkte jag till min kära Keaver som ännu inte är bra, fixade till honom och så. Han rids inte ifall att ni undrar. Sen åkte jag till ÄRK för att jag ska ha Dharma nu i två veckor då hon ska iväg och ta körkort så vi gick igenom lite saker och så. Riktigt trevlig ponny som det säkert kommer gå bra med när jag hittar knapparna på henne. Liten bestämd dam det! ;)

När vi var klara red jag Bus, red ut med Siri som red på Tramme. Men det gick inte att trava och så ute så vi red tillbaka och red lite på banan och han känns så mjuk min prins! Galet att han, som nyss var såå liten, nu är stor och fin! Underbara Bus!

Sen var det US möte och det lite saker vi ska göra. Ni ÄRK;are. Jag tycker att ni ska vara med på övernattningen.

Sen fixade jag Maja, longerade och red henne, hon är mycket lugnare och finare :)


Måste bara lätta på hjärtat och säga... Att när vissa saker löser sig, klyvs andra isär... <3 

~Fina K, jag älskar dig!~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här