fredag 29 april 2011

H- tävlingar! :)

Hej!
jag tänkte blogga nu medans inte Ina kan eftersom hennes data sladd är HELT sönder stackare..
Men jag håller er syssel satta. :) Igår så kom jag till stallet var med Ina lite och nu håller vi på och prata om jag ska sova hos henne men vi får se hur det blir men jag ska i alla fall till ÄRK och hjälpa till och bygga banan inför helgen! :) Super. Det är tävlingar lördag - söndag jag ska hjälpa till och min mamma ska stå i cafeterian fast på söndag 11-14, hon är så duktig och hjälper till tycker jag faktiskt ! :)
Men jag ska väl ge er en dagens träning så ni har något att läsa det kommer strax SES.
det är jag som står där bredvid tjejen med röd kepa gud vad länge sen det där var!! : D


//Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här