torsdag 21 april 2011

I- Dagarna rullar på...

I veckan har jag vart hos Bus och Keaver hela veckan, har inte så mycket att säga förrutom att träningen i tisdags gick jättebra! Bus är Kanon! :)



Idag
Idag så vaknade jag hos min kära vän Asta, vid 9 gick vi upp och till 10 satt vi på cyklarna och cyklade till ÄRK med Siri som också skulle dit till Tramme, så red jag för Alva Aulin. En superduktig tjej som faktiskt är som en idol för mig. Lite saker att tänka på fick jag, jag har lätt för att släppa efter tyglarna och andra saker. :)
- Besök hennes blogg! AlvaAgnesAulin.blogg.se  :)


Sen red jag Maja lite. Tränade mycket övergångar och galopperade över tre bommar, superponny! Världens bästa Asta har hjälpt mig i stort sett hela veckan! Underbar! :)



Sen cyklade vi tillbaka till Bäcken och fixade år Keaver. Asta betade K åt mig medan jag mockade. Mums tyckte han då! :)


Fredag
I morgon ska jag åka till ÄRK runt 11-12 så då ska jag ha Dharma, Maja och Bus. Tänkte ta lite galoppträning/ intervaller med D, Maja klättrar jag eventuellt med lite i klätterbackarna. Bus promenerar jag eventuellt. Sen åker jag nog till K en stund också. Eventuellt att vi hämtar upp Asta också :')

Lördag
Har stalltjänst, Asta kanske ska med. Linnéa har Dharma då så har Bus och Maja, eventuellt också Keaver :) Thea Broeng kommer och så ska jag ha lektion för henne som ska rida lite på Maja, ska kolla efter någon bra övning.. Bus promenerar jag väl då eventuellt också. :)

Söndag
Tävling! :) Liten träningstävling som kommer vara ute på stora banan, hur underbart?! :) Sen nästa lördag så är det lokal tävling hemma också, så det blir super bra med en extraträning ute :) Bus tycker det är super roligt att vara ute precis som jag. Haha :) 

2 kommentarer:

  1. Du har fullt upp du! Tur att någon hjälper dig med skrivningen =)
    Lycka till på tävlingen <3

    SvaraRadera
  2. jag gillar din blogg :D

    SvaraRadera

Komentera här