fredag 22 april 2011

Ina och Hannah, svar på komentarer.

KLICKA FÖR STÖRRE BILD


Anonym: Jag gillar din blogg
Vi tackar :)

Linnea: Men asså Josefina hatar typ dig ju????!!!!! hon skriver/säger att du är ohjälpsam och inte är bra på att rida och att du tror du är bäst också vidare.. ;o Hon ljuger ! 
Ina: Hon får tycka och säga vad hon vill, men så länge jag inte vet att hon gör det så tycker jag om henne hur mycket som helst :)
Hannah: Om du vill prata med Ina om det där får du göra det någon annan stans. ;)

Anonym: Du har fullt upp du! Tur att  någon hjälper dig med skrivningen =) Lycka till på tävlingen <3
Ina: Ja det är jätteskönt att veta att någon backar upp =) Tack så himla mycket :D 
Hannah: jag tycker det är super kul! : )


Alva: Jag gillade din blogg innan men sen så när man kan läsa om två saker så blev det ännu roligare! Riktigt bra blogg :) 
Ina & Hahhah: Sån tur att det blev bättre än vad det var innan! Det är det  man alltid strävar efter. :) Tack så mycket! :)


Sara: Jag håller med Lovisa att det är kulare att läsa om ni skaffar en blogg tillsammans :d ni kan ju skriva om samma saker som nu! :D fast ni gör en ny som heter nåt annat :D /sara
Ina & Hannah: Vi kommer att blogga här på kabayos. :) Tycker du att namnet är svårt att lägga på minnet kan  man alltid lägga in bloggen i favoriter! ;)

Lovisa: jag tycker du ska skaffa en blogg med hannah för ni skriver så roliga saker och det är kuligt att höra om båda hästarna / lovisa

Ina & Hannah: Vi har ju blogg tillsammans :D

Sara Hammarsten: jag tycker det är roligare när du skriver med hannah. snälla rara kan inte ni starta en blogg jag kommer besöka er flera gånger om dagen.
Ina & Hannah: Vi kommer att blogga tillsammans, vi har denna blogg och hoppas att du kommer besöka denna och kommentera och tycka till! :D





Inlägg om dagen och bilder har ni att vänta er här näst! :D // Ina och Hannah! :)

1 kommentar:

  1. Men vaddå har ni den tillsammans ? Det är ju bara bilder på buss och keaver och din hund inte Hannas häst???:):O

    SvaraRadera

Komentera här