söndag 24 april 2011

I- Min guldiga springare gör min dag! ♥

Måste få börja med att säga att Molly tävlade Maja idag och det var det sötaste jag sett måste jag säga. Rosett fick de också. Puss på dom!

Min tävling idag gick hur bra som helst. Jag är så himla nöjd över Bus som trots den über varma dagen gjorde såå himla bra ifrån sig.

70
Han hoppade alla hinder hur bra som helst, tills hinder nr 5 där hindret kom snabbt ur sväng och jag inte vände tillräckligt bra så han fick lite sladd, tappade fart och hoppade åt sidan men han kom runt alla. Även det gula hindret med fjädrar som jag trodde han skulle dö av.


pssst.. När jag skulle visa honom hindret med påskris så började han käka på det så alla började skratta. HAHA ;)



Min bror har även en film på denna runda som jag tror är bättre. Men jag vet inte. Ska ladda in den på datorn. Sen tror jag det finns lite kort också. Ska kolla runt lite :) Hade ingen personlig fotograf med mig som Hannah hade. HAHA :)










Om andra rundan kommer ni att kunna läsa om under dagen! :) //Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här