fredag 22 april 2011

H- Dagen med den roliga Ina!

tjena tjena..
Som sagt var jag med Ina idag som ni hörde igår,  Det var en grej jag kommer göra om. Absolut.
Hade jätte kul vi skrattade en hel del super härlig tjej!
Men jag åkte dit runt halv 12 eller något och sen kom typ Ina efter en stund då började vi mocha och då vart jag klar före Ina så jag gjorde hö:t och jag gjorde havre, och betfor :)
Sen hjälpe jag Ina jag gjorde havre och hämtade spån. Gud vad jag är duktig !!
Sen efter det så gick vi och mochade till några hästar nere i lottas ute stall. Och sen så mochade Ina till Maja och sen hämtade vi Noah och Maja, Vi ställde in Maja i boxen och sen ställde jag Noah på gången och rycktade honom medans Ina rycktade Dharma och sen gick vi ut på ridbanan och red. Gick bra han var seg i början men efter lite galopp vart allt super duper bra! Han vart pigg och glad, och framåt. Jag red cirka 35min var ett lugnt pass eftersom han vart grymt trött igår. Efter det släppte vi Maja i ridhuset och hon sprang och sprang den lilla saken.. Det var någon som hade haft bommar så vi la ihop bommarna till en "pyramid" hon var så söt när hon "hoppade" över det, Men sen sprang hon på sidan om där vi hade ställt socker bitar men dom kan man ju också hoppa över tyckte hon.. Ojoj så tokigt det kan bli ibland.. Men det var en super dag iallafall =)
Imorgon ska jag också vara med Ina i stallet och jag ska hjälpa henne lite :)
det var allt just nu. :D

// Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här