torsdag 21 april 2011

H- Många inlägg var det här!

Jag ska skriva många inlägg varje dag så här kommer sista för dagen. 

Idag hade jag som en hopp lektion för min syster, Det var grymt roligt men JOBBIGT!
Han är så stark men ändå små seg. Men efter jag hoppat några hinder så vart han framåt.
Jag körde en bana på 6 hinder ett hinder var runt 60-70 alla andra 40-50.
Han har svårt att hoppa kombination för er som inte vet är det två hinder framför varandra
som det är ungefär 4 galopp språng emellan. Och han är lite slarvig med det.
Men i alla fall efteråt så gick vi in duschade honom och sen fick han käka mat.
Jag åkte hem och käkade riktigt god mat!
Ungefär min dag, Imorgon ska jag vara med Ina och vi ska vara i stallet och fixa olika saker.

/ Hannah :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här