fredag 22 april 2011

I- Dagen skriven med bokstäver.

Det fanns en kärlek, jag kunde inte andas till slut..Jag gav upp för länge sedan
Det finns en kärlek, jag kan inte andas utan dig.. Jag ger aldrig upp..4 u my only K

Dagen
Idag så vaknade jag upp ungefär vid 11, så åkte jag till stallet. Började med att mocka åt Dharm, Bus var nere med flocken och de skulle inte gå in före klockan sju ikväll, så de har nog precis kommit in nu. Sen så ringde Madde och frågade om jag kunde mocha åt Asko och Gustav så jag och Hannah gick ner och gjorde det. Efter det så red vi, jag tränade intervaller med Dharma hon var pigg, men efter alla intervaller var hon fortfarande stutsig när jag gick med henne efter passet så hon hade nog inte dött av ett par till varv tror jag. Haha :)
Sen så mockade jag åt Maja, så släppte vi henne i ridhuset och tränade lite inkallningar, hon var superpigg och tyckte det var superkul att rusa allt va de små trumm- benen kunde! Så söt! :) Lag upp en "bom-pyramid" som hon tyckte var skitkul, hon sprang över den själv och hon var så lycklig! Efter hennes race så fick vi tag på henne och skrittade av henne länge, så träffade vi Klara och Linnéa och Klara ville så gärna gå "Barnslingan" med henne så jag och Hannah gick med dem runt där och sen frågade de om de fick borsta henne så det gjorde dom. Det var väl vad jag har gjort idag. Jag har ätit blodig oxfilé och potatissallad. Åhh, mumma! 

I morgon
I morgon har jag som jag redan sagt stalltjänst, vet inte vad jag ska göra med Maja och Bus, men promenerar iallafall båda. Absolut. Sen halv 10 kommer Thea Broeng och rider lite på Maja, tänkte mig lite dressyr för dem. mycket övergångar och olika vägar för att se om hon är härdad än. Men som sagt så är hon mycket mer härdad än vad hon var när hon gick lektioner, så jag hoppas av hela mitt hjärta att min enda prinsessa får stanna kvar :) Jag är kär i henne! Så himla underbar! 

Bilder är inlagda på datorn nu så det kommer strax! :) 


/// Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här