söndag 24 april 2011

H- tävlingen på min vackraste!

Hej!
Jag vaknade idag bredvid Ina och vi vaknade runt 10 och sen efter ett tag gick vi upp klädde på oss och åkte till ÄRK. Jag och Ina är nog o smartast i hela världen vi tog bara svarta kläder och det är ungefär 19 grader ute.
Så alla fattade nog att det blev kok het! Direkt efter vi byggt banan och började gå banan svettades jag som en gris för det var så varmt! Och självklart får man inte ha linne på en tävling. -.- Inte bra!
Men jag sket väl i det och jag gick in och min syster hade fixat honom gick ut på banan runt halv 1 och första start 1. Och jag var 3:a så ganska bra ! :) Efter det så var det min tur att gå in på banan, första hindret hoppade han som en ängel och sen andra hoppade han också super men tredje hindret vart han lite fundersam men hoppade ändå fast han kollade på det samtidigt, duktig häst jag har och efter det så vart alla hinder bra fast femte vart lite snävt men klarade det ändå super vi fick 0 fel så kom hem med en rosett!! :) en gul rosett
Och han är världens underbaraste häst han kommer gå långt i hoppning om han fortsätter såhär!
Lite bilder på dagen och en film på när jag och Ina tävlar. (Ina tävlade 2 gånger men första gick inte bra men andra gick bra hon får berätta mera men jag filmade bara första)


"snäll hest keka gres dum hest röka gres"
"världens bästa häst blir alltid älskad"
en video på mig och noah:)

//Hannah


1 kommentar:

Komentera här