tisdag 21 juni 2011

I- Svar på kommentarer

Ina svarar...

   Skräppost   |   Radera   |   Ta bort innehåll
Söööta Bus <3
Av Pernilla på I- Mitt guld på 2011-06-19
Svar- Ja han är fin! :) 
Men eran tävlig är inte slut och jag holler på med en header elle ska jag skita i det ? :P
Av Anna på H- TRÅKIG! på 2011-06-19
Svar- Ja gud meila den när du är klar till kabayo@live.se
Kan ni inte ändra lite? ! Där det står starsida | ina | flying buster| också mer. kan ni inte skriva mer i
dom flikarna??? Och i menyn där det är en bild på keaver och en på Ina & Bus kan ni inte ha på
Hanna och Noah också? :) KRAM!
Av Josefine på I- Övning på 2011-06-19
Svar- När jag får ordning på mitt PS eller får tillgång till det så ska jag fixa en ny design och fixa nytt och rusta hela 
bloggen totalt! :) 
Mm har väntat på en ny header !! SNYGG header!!
Av Amanda på H- TRÅKIG! på 2011-06-19
Svar- Hannah tig initsiativet och gjorde det :) 
DDen där stickan ser ut att passa dig grymt bra ! :D
Av Sara på I- Dagens ridpass.. på 2011-05-21
Svar- Tack så mycket han är härlig, väldigt het och så men han är underbar! :) 

Hoppas att ni är nöjda med era svar och vi blir superglada för alla kommentarer så 
kommentera så mycket som nu kan, jag ska försöka fota lite också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här