torsdag 30 juni 2011

I- Berg och dalar...

Är helt klyven nu. Helt förstörd typ.
Nästa vecka, så ska vi ju kanske till Stockholm med ett par av Finell´s... Så visar det sig att John och Edward Grimes kommer till Stockholm på lördag nästa vecka (9Juli) och är på Grönan och spelar då... Och mamma sa att det förmodligen bara blir en resa dit och att det kanske blir en "this or that" om inte det blir så att vi åker med Finell´s dit då på lördagen vilket skulle vara hur underbart som helst. Bara jag får göra båda sakerna så skulle allt bli hur bra som helst. Men förstår ni mina panik-känslor just nu...

Lite fjolligt inlägg kanske för er, men för mig var det viktigt att ni skulle få veta det...
(Y)-Så på fredag kanske det kommer att hända en sjukt kul sak, men jag kommer inte säga någonting före det händer, OM det händer! ;)
(N)-Asta åker inatt... :(

Berg&dalbana i mitt huvud nu.. Säger bara KAOS av känslor!! :)
 Min fina Keaver <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här