onsdag 29 juni 2011

I- Random stuffs bara!

Haloj allesammans! ;)
Ja idag har jag vart på ÄRK och vart på grönt kort kurs och pysslat lite allmänt. Hittade min väst och hjälm iaf! :)  Har också vart och sagt hejdå till min kära vän Asta som åker till Malta på språkresa i natt. Hon blir borta i tre veckor... :/Nästa vecka åker eventuellt Mamma, Carina, jag, Moa, Isac och Isak till Stockholm och går på Gröna Lund och shoppar och bara njuter.

Torsdag: ÄRK: Fixa Asko. Bus.
Fredag: ÄRK: Klubbfest. Bus.
Lördag: Tävling med Madde och Asko.
Söndag: Stalltjänst. Bus.
V.27
Måndag: ÄRK: Grönt kort kurs. Bus.
Tisdag: Keavis? / Sthlm?
Onsdag: Keavis? / Sthlm?
Torsdag: ÄRK: Betessläpp. Bus.

1 kommentar:

  1. Nej Ina, du skulle åka till grönan den 9:onde, jedward kommer ju dit då ;) jag ska dit då :)<3

    SvaraRadera

Komentera här