tisdag 7 juni 2011

I- I Will Never Be Alone Again!

My heart can´t stand one day without youre smile. I Love You, but i don´t get any answer so it´s so hard to choose the way i must go.  This is 4 u S.



Igår så tränade jag i hagen för Linnéa Hedberg, vi hade terränghoppning och Bus vart riktigt trött. Det var massor av terränghinder och Bus var bara rädd för en "pall- liknande" sak som man skulle hoppa över, han är så duktig prinsen!
Idag hopptränade vi också, jag hoppade inte mycket alls, avslutade vid hälften av allt, så fort allt kändes okej, han var supertrött efter gårdagen också, men jag är nöjd endå.
Vi badade båda dagarna, och jag har bilder från idag, dock inte gårdagen.

Har vart hela lång-lediga helgen med Finells, myst med Keaver och vart hästskötare, funktionär och levt runt på "Laxhoppet" :)

Ja, jag har inte så mycket ork att blogga med nu som ni kanske har märkt. Men livet knallar vidare och jag tar mig vidare i livet med hjälp av John och Edward´s (Jedward)  musik och videos på youtube. Ja, vad mer ska jag säga. :)

I morgon ska jag ha Stickan, på torsdag ska jag också ha honom, så har vi skolavslutning och sen är det bara ett år kvar tills vi ska börja in nian, sjukt va tiden går... Kommer ihåg när jag satt i ettan och räknade ut att jag skulle gå i 6an år 2010. Och nu sex-sju år senare, så är jag förbi... Galet vad tiden går och jag bara längtar tills jag får mina slutbetyg som jag hoppas kommer vara nog till att komma in på SRG (Sveriges Rid Gymnasium) i Kungsbacka.
Lite onödig information men jag tyckte att det var roligt att skriva just nu! :)

Vad vill ni läsa om? Er önskan är min lag! :)
kontakta mig? Kabayo@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här