torsdag 30 juni 2011

H- En massa grejs.

Jag fattade inte riktigt det där om pay&jump som Ina berättade om hon får väl berätta mer för tröga mig.
Men iallafall så idag hoppade jag Noah det gick suveränt dock var han små trött eftersom värmen var inte så skön ( VARMT PUST ) men vi hoppade 85-90cm och han rev inte eller vägrade han ungefär rörde vid bommen dom två sista gångerna för han hade inte så mycket ork kvar i kroppen så är det ibland. Duktig häst har jag iallafall sen efter gick jag och Jacqueline ner till vattnet och först doppade Noah hela sitt huvud i vattnet den knas bollen och sen så stog han och lekte i vattnet  jag satt bara där och skrattade haha knäpp häst.

Snart kanske jag ska följa med Ina till stallet får se om jag orkar är så trött men vi får se.

Schemat för "veckan"

Fredag: Tror Julia ska rida Noah lite lätt. Senare ska vi förmodligen åka på bio med Mamma, Pappa och Julia vi ska nog äta på restaurang och kolla på bio super mysigt.
Lördag: Julia har Noah rider igenom honom så han får små jobbigt.
Söndag: Jag har Noah ska nog kanske hoppa små hinder för att han går snart på bete lär ju passa på.
Måndag: Vet inte vem som har honom Julia tror jag.
Tisdag: Tror jag kanske har honom då har ingen anning.
Onsdag: Vet inget om Onsdag.
Torsdag: Bete släpp! 


/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här