tisdag 7 augusti 2012

Ponnykläder!!

Pollarna och jag tävlar ju om drygt en vecka. Det är en lokal hoppning på hemmaplan. Det blir nere på stora hoppängen där vi alla tre gör tävlingsdebut! Bus och jag har hoppat lite där nere innan, senast i torsdags så imorgon tar jag med mig Silver på en träning där nere så vi får smaka på det innan tävlingen.
Det ska bli super kul känner jag, Silver och jag hoppar som det ser ut nu bara en klass, en LD. Vi har inte tävlat någonting tillsammans så vi tar det lite chill och satsar på en rolig runda. Busen och jag kör på LC och LB. 

Bus får nog en brun outfit, Scapa schabraket, bruna skydd, ev. bruna lindor i bak. Dock lär jag försöka luska fram en brun luva till honom. Silver får en Blå outfit med svarta skydd och ev. svarta lindor bak. 
Båda pollarna får duscha pimpas på fredag, för på lördag är det knoppar som gäller för båda. :) 

Jag har brun CO eller en blå GPA hjälm, brun kavaj, blå väst, svarta stövlar och vita ridbyxor. 

Imorgon måste jag upp i tid för jag ska mot stallet och brottas med Silvers broddhål så jag får i gräsbroddarna! 



Imorgon är det ett helt år utan Keaver på jorden. Alltså är det precis ett år sedan idag som jag träffade honom sist. :( <3 nbsp="nbsp" p="p">


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här