måndag 20 augusti 2012

Gävle stad!


Idag har det inte vart något stallande för min del alls. Unnade mig en eftermiddag efter skolstarten i staden med mamma och inhandlade lite nytt att ha på mig. Började med att kika in på City Bird, sedan självklara Carlings så klart. Vero Moda och HM hittade jag något på också. 

Carlings måste i alla fall vara en av mina favvisaffärer. Helt underbara kläder, mysig stämning i affären och härlig personal. Bästa bästa Carlings!  


Hittade nog några nya favoriter idag..
Mina älskade jeans har gjort sitt och får nu pension. :'( 

Chinos  från Vero Moda 299:- 



ONLY jeans från Vero Moda 299:-

 Skor från City Bird REA 100:- (!!!!) Tidigare 399:-












Skjorta från HM 149:-
Scarf från Carlings 49:-





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här