fredag 17 augusti 2012

Färdig

Åkte till stallet vid halv ett, kollade och hjälpte till när Lotta, Madde och Jecca hoppade på ängen, sedan tömkörde jag Mulle en sväng och herregulla vilken liten stjärna det kan vara! I helgen kommer vi eventuellt löshoppa honom. 

Sedan var det dags att göra iordning Silver till träning, tränade och han känndes fin, en aning loj.. Imorgon får han förhoppningsvis lite nerver som får honom lite spetsad. ;) 
Bästa Myggan schamponerade honom åt mig medans jag lade smörjningen åt gull mamma som offrade sin kväll för min skull (L) Byggde banan inför morgondagen vilken kändes väldigt smidig, rensade sedan ur broddhålen flätade Silvers svans, duchade Bus och promenerade honom en sväng.

Ett rörigt inlägg, sorrysorry. Är trött nu och tror jag kommer att somna rätt o vaggat inatt. Känns bra inför imorgon! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här