torsdag 9 augusti 2012

Gårdagens

Igår tränade jag och Silver på gräset, hoppade ingen höjd alls, (typ 50-55 som högst) red bara för att känna på gräset, han var jättefin! Jag red dock upp honom lite för mycket i handen och satte lite för stor press på honom stundtals, men han var jättefin endå. De som har hoppat Silver vet att han jätte gärna vill komma nära hindren så igår försökte jag trycka av honom i lite större lägen vilket han gjorde jättebra! Känns jättebra inför nästa helg, trimmar honom lite på måndag och hoppar för Alva på torsdag nästa vecka och tävlingen är ju på Lördag.
Bus rider jag i helgen, nästa vecka som vanligt (tor, lör och sön.) Träningarna börjar även nästa vecka, känns helt sjukt bra! :D


Inatt hämtade jag, Madde och Markus också hem en häst.

Idag och på lördag ska jag följa med Kin och Carmen på tävling i Tierp! Senare kanske jag träffar Asta.




  Foto: Julia Samuelsson jjuliachristina.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här