lördag 18 augusti 2012

Halooj!

Nu rusar glädjen inom mig. Har idag gjort några av de roligaste rundorna i mitt liv.

Silver i LD var hur taggad som helst, nollade där. Han var superfin och nästan lite för framme, kom fel på ett hinder vilket var ett missförstånd. Annars hoppade han klockrent kändes det som iallfall, har inte sett filmerna än.
Bus hoppade i LC en felfri grundomgång och en klockren omhoppning där han lyssnade hur fint som helst och tog alla signaler jag gav superfint. Vi vann den klassen och fick springa ärevarv som han tycker är superkul! I LB var han nästan ännu finare, lite för på men superfin, sista ner i grundomgången, det var en linje som jag fastnade för mycket i inner tygel tror jag, så vägen kapades för mycket och vi kom för nära för att det skulle kunna räddas.

Känslan när man verkligen känner i hela hästen hur roligt den tycker att det är, magiskt! En helt underbar känsla som man inte kan förklara. Rundorna idag kändes hur fina och roliga som helst och jag kan inte vara mer nöjd mer ponnyerna som skötte sig helt underbart fint. Lite stressigt i bytet mellan dem bara annars har allt gått som på räls. Det var über varmt med skjorta, kavaj och väst samt första rundan en tät Charles Owen läderhjälm. Hade som härdsmälta i hjärnan kändes det som. Haha, tur det var på hemmaplanen så jag kilade iväg efter Maddis GPA hjälm. :)

Filmer, bilder osv kommer ikväll eller imorgon beroende på hur de hinner komma upp och bli redigerade. :)
Så här glad är jag nu ungefär, bilden tagen av Jossan under inspelningen av Ponnyakuten på ÄRK ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här