tisdag 14 augusti 2012

Fail in my heart

Vi som pysslar med hästar och tycker om att ta bilder på/med våra fyrbenta vänner vet vi alla så väl hur lätt det är att få de älskade failbilderna! När jag sitter och går igenom min kamera som jag haft med mig till stallet, som någon fotat mig och någon häst med.. Alltså herregud vilka bilder man kan få! Räcker att knäppa i rätt hundradels sekund för att få en... Haha

Jag tänkte dela med mig av några stycken mer er, och ni får jättegärna skicka era roliga failbilder till min mail,  så kommer jag att publicera den samt en länk till din blogg.

Ingen bild är för ful människor! För det är ju som sagt failbilder ;)

Foto: Asta Finell
Men, minen, sitsen..? Whaat?! 

Foto: Josefine Löfrgen
Fin sits, kort hals. 

Foto: Josefine Löfgren (?)
hahahaha.. Minns att hon hoppade mig ur sadeln, jag tappade tyglarna osv..
Ja, dessa bjuder jag på.. Bjuder ni på ett par till mailen min? :)
Kabayo@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här