måndag 2 maj 2011

I- Jag är helt slut..

Skolan idag gick helt okej. Åkte med buss till ÄRK och var framme där vid halv fyra- fyra någon gång, så red jag Bus först och fick hjälp av  bästa Asta och Hannah. Tack så himla mycket för hjälpen tjejer! :)

Hoppde lite grann, han var hur pigg som helst och han var rätt stark Han hoppade jättebra och fick honom kort på slutet. Han har blivit
Sen red jag Dharma, hon var hur fin som helst tills två gubbar satte igång vattenslangen som låg och sprutade, så det förstörde hela allt i hopa! Hon stegra, studsade, sen kom Jacqueline och räddade mig, hennes ponny Daim agerade draghjälp och då kom vi förbi ena halvan och efter det höll jag mig på andra sidan ridbanan, då fick jag henne lugn igen så avslutade jag där.


Övningen samt bilder kommer strax :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här