måndag 16 maj 2011

I- Bad VS Good Feelings...

My Bad Feeling...
I morgon åker min älskade Maja, red barbacka på henne i stora hagen idag, och insåg att jag är huur lång soim helst på henne, men det var sista gången, och vi hade roligt... Hon bockade typ hela tiden och jag ramlade bara av en gång. Spetsade öron och det kändes så bra! Kunde inte fått ett bättre " Hej då, jag älskar dig min vän"...
Kommer aldrig att glömma den góa lilla ponnyn ingen trodde på...


My Good Feeling...
Idag "provred" jag en häst i stallet som jag ska bli "medryttare" på. Huur go häst som helst, kändes helt underbart! På onsdag ska jag rida honom igen, Mr Grey "Stickan" Han ¨är 9 år och bland den trevligaste häst jag suttit på. Gjorde dock inte så mycket, men än så länge har jag inte någonting emot honom :)

Bild: Google> Mr Grey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här